خبرگزاری کار ایران

کتابخانه‌های عمومی گیلان؛ محل جمع‌آوری کمک ‌ مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۵۴

با توجه به وقوع سیل ویرانگر در استان سیستان و بلوچستان و خسارات فراوان به هموطنان شرقی ما ، کتابخانه های عمومی استان گیلان همزمان با سراسر کشور با استقرار ایستگاه های جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان، آماده کمک به سیل زدگان سیستانی وبلوچستانی است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، در این فراخوان که با هدف کاهش آلام مردم به ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاستن از درد و رنج مردم مناطق سیل زده منتشر شده از اعضای کتابخانه‌ها و عموم مردم نوع دوست گیلان دعوت شده که با حضور در کتابخانه های عمومی اقلام اهدایی خود شامل پتو، پوشاک، کفش، لوازم بهداشتی، کنسرو، آب معدنی و انواع خوراکی، چراغ نفتی، اسباب بازی و کتاب و نوشت افزار را برای ارسال به این مناطق در اختیار کتابخانه های عمومی قرار دهند.

این اقدام مجموعه کتابخانه های عمومی با توجه به برودت هوا در مناطق سیل زده و نیاز مبرم هموطنان به اقلام مصرفی و در راستای اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی برای امداد فرهنگی و تأمین نیازهای روانی کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده برگزار می‌شود و کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز همزمان با سراسر کشور به‌عنوان پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالیت می‌کنند.

اقلام جمع‌آوری شده در مرحله اول پس از ساماندهی و تفکیک، تا تاریخ 15بهمن ماه به استان‌های سیل زده ارسال و در اختیار هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان قرار می گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز