خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا:

تمام محور‌های اصلی کشور باز است/ هشدار به رانندگان برای تردد در جاده‌های برف گیر و لغزنده

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۵۱

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با وجود بارش برف و کولاک شدید در برخی استان ها، تمامی راه‌های اصلی کشور باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رحمانی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به بارش‌های اخیر محور کاشمر - کوه سرخ در مسیر خراسان رضوی شب گذشته بسته شده بود که بامداد امروز بازگشایی شد.

وی گفت: محدودیت ترافیکی تردد تریلی و کامیون در محور‌های قوچان - درگز و سبزوار - اسفراین اعمال شده بود که این محدودیت نیز امروز برطرف شده است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: همه محور‌های اصلی کشور به جز محور بندر خمیر - بندر لنگه باز است و تردد در این محور‌ها جریان دارد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده به نظر می‌رسد تداوم بارش‌ها را در محور‌های استان‌های تهران، اردبیل، قزوین، زنجان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، برخی محور‌های گیلان، اصفهان، همدان، کردستان و سمنان تا پایان امروز شاهد خواهیم بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا که با شبکه خبر گفت و گو می کرد، افزود: محور‌های ارتباطی در خراسان رضوی درگیر بارش و برف است و هموطنان ما که در این مسیر‌ها تردد دارند باید مراقب لغزندگی جاده‌ها در محور‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی باشند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: سرمای امشب منجر به لغزندگی سطح جاده‌ها می‌شود و رانندگانی که قصد سفر‌های جاده‌ای دارند، باید تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، ضمن اینکه برای اطلاع از وضع راه‌ها و جاده‌های کشور شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ در دسترس هموطنان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز