خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

هشدار نارنجی هواشناسی/ انتظار بارش برف 15 تا 30 سانتیمتری دراستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۱۱

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با اشاره به آغاز بارش برف در بیشتر مناطق استان زنجان، گفت: حجم بارش برف برای مناطق شهری 5 تا 20 سانتیمتر و برای مناطق روستایی کوهستانی بین 15تا 30 سانتیمتر و بیشتر انتظار می رود.

رسول همتی، شامگاه امروز ، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با بیان اینکه از امشب شنبه شب  (28 دی) بارش برف در بیشتر مناطق استان زنجان آغاز شده است، اظهار داشت: اداره کل هواشناسی استان زنجان، وضعیت هشدار برای هوای استان اعلام می کند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه بارش برف توام با کولاک و مه تا اواخر وقت روز یکشنبه (29دی) با شدت و ضعف تداوم خواهد داشت، افزود: حجم بارش برف برای مناطق شهری 5 تا 20 سانتیمتر و برای مناطق روستایی کوهستانی بین 15تا 30 سانتیمتر و بیشتر انتظار می رود.

به گفته همتی،  این حجم از بارش برف می تواند موجب لغزندگی معابر عمومی وایجاد اختلال در تردد شهری و احتمال جاده های موصلاتی برون شهر و روستایی(بویژه در مناطق کوهستانی) ، قطع احتمالی برق در اثر سنگینی برف روی خطوط انتقالی، خمیدگی و شکسته شدن درختان ضعیف و خسارت در گلخانه ها ، مرغداری‌ها و سایر واحدهای حساس به بارش سنگین برف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز