خبرگزاری کار ایران

برای ارائه خدمات بیمه ای؛

خانه‌های صنایع دستی می‌توانند کارگزار بیمه روستاییان و عشایر شوند.

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۲۸۵

مدیر بیمه صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان گفت: خانه های صنایع دستی جهت تسهیل در ارایه خدمات بیمه ای می‌توانند کارگزار بیمه روستاییان و عشایر شوند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،جلسه چهار جانبه معاونت صنایع دستی، مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بیمه سلامت و مدیران خانه های صنایع دستی استان به عنوان نمایندگان صنعتگران صنایع دستی برگزار شد.

مدیر بیمه صندوق روستاییان و عشایر هرمزگان گفت:در این جلسه مقرر شد،صنعتگران برای استفاده از مزیت مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان از طریق بیمه روستاییان و عشایر و برای استفاده از خدمات درمانی به بیمه سلامت معرفی شوند.

محمدعلی دشوارگر افزود: خانه‌های صنایع دستی جهت تسهیل در ارایه خدمات بیمه‌ای می‌توانند کارگزار بیمه روستاییان و عشایر شوند.

وی اضافه کرد: برای آشنایی بیشتر جامعه صنعتگران با مزایای بیمه و با هماهنگی خانه های صنایع دستی میز خدمت و کاروان ده گردشی در جمع صنعتگران تشکیل می شود.

دشوارگر تصریح کرد:کاروان ده گردشی تدبیر امروز،امید فردا متشکل از کارشناسان بیمه روستاییان و عشایر و کارگزار هر منتطقه به ابتکار مدیریت استان هرمزگان با حضور در مناطق مورد درخواست به اطلاع رسانی و نام نویسی در بین جامعه هدف اقدام می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز