خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس کل دادگستری هرمزگان صورت گرفت؛

تقدیر از شهروند افشاگر ساخت و ساز غیرمجاز در ساحل بندر مقام

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۱۸۰

رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی هرمزگان از شهروند قانونمندی که با گزارش به موقع از ساخت و ساز غیرمجاز در ساحل بندرمقام ، از تخریب زیستگاه لاک پشت‌های پوزه عقابی جلوگیری کرد ، تقدیر شد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و مجتبی قهرمانی دادستان بندرعباس و جمعی از مسئولان قضایی از فاروق خلیلی شهروند قانونمندی که با گزارش به موقع از ساخت و سازهای غیرمجاز در ساحل بندر مقام به دستگاه قضایی، از تخریب زیستگاه لاک پشت های پوزه عقابی جلوگیری کرد ، به صورت ویژه تقدیر شد .

رئیس کل دادگستری  استان هرمزگان اظهارکرد: در اجرای بند الف ماده 26 قانون مقابله با فساد مصوب هفتم آبانماه 1390 و در راستای تأکیدات ویژه ریاست محترم قوه قضائیه در جهت مبارزه با فساد در شقوق مختلف آن و همچنین به منظور استفاده از ظرفیت عظیم نظارت مردمی، از اقدام این شهروند قانونمند در ارسال فیلمی مبنی بر تصرف اراضی ملی و آسیب محیط زیست در ساحل مکسر بندر مقام که منجر به پیگیری دستگاه قضایی و اقدام قانونی در این خصوص شد ، تقدیر به عمل آمد.

وی با تأکید بر اینکه گفتمان مبارزه با فساد باید مردمی باشد و نتایج آن رسانه‌ای شود، یادآور شد: پیگیری مطالبات مردمی در مبارزه با جرایم و فساد از طریق مبادی قانونی و دستگاه های مسئول از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اقدام صادقانه این شهروند جوان و وظیفه شناس ، پژواک تعهد و نویدبخش آینده ای امیدبخش برای ایران اسلامی است .

فاروق خلیلی شهروند قانونمندی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت نیز پس از دریافت جایزه خود اظهار کرد: وقتی این جایزه به کسی اهدا می‌شود که سعی می‌کند صدای مردم باشد، یعنی یک عزم جدی برای مبارزه با فساد به وجود آمده است. 

وی گفت: خوشحالم با این اقدام دستگاه قضایی استان هرمزگان نهضتی آغاز شد، به واسطه اینکه حرفی در گلوی مردم مانده بود و خوشحالیم که حرف مردم با اقدام  مسئولین در صداوسیمای ملی پخش شد و مطالبه مردمی که شکل گرفته بود ، تحقق یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز