خبرگزاری کار ایران

حقیقی در جلسه شورای مسکن زنجان مطرح کرد:

بزودی از مردم عذر خواهی می‌کنم/ برخی شهرهای استان فاقد زمین برای احداث مسکن ملی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۱۲۶

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه زمین 73 هکتاری پیش‌بینی شده برای ساخت مسکن اقدام ملی در زنجان داخل محدوده است، گفت: باید دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه رساندن خدماتی چون آب، برق، گاز و مخابرات به این مناطق اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، جلسه در شورای مسکن استان زنجان، با اشاره به اینکه باید در برخورد با متخلفان در جامعه اقدام اساسی کرد، اظهار کرد: با وجود  پیگیری‌ها زیاد برخی مشکلات در جامعه وجود دارد که به نتیجه نمی‌رسد.

استاندار زنجان، تصریح کرد:  بزودی به خاطر برخی کوتاهی‌ها و مشکلات موجود در اجرای برخی پروژه‌ها در برنامه های صدا و سیما از مردم زنجان، عذرخواهی خواهم کرد.

حقیقی با بیان اینکه کمیته قوی و اجرایی برای فعالیت‌های طرح مسکن اقدام ملی باید انجام و زیرساخت لازم ایجاد شود، ادامه داد: اوقاف باید در زمینه تامین زمین برای مسکن اقدام ملی همکاری داشته باشد، چرا که حق طبیعی مردم این منطقه است.

استاندار زنجان با تاکید بر برگزاری جلسه‌ با حضور تعاونی‌های مسکن دارای مشکل، یادآور شد: باید اعلام شود این تعاونی‌ها به چه نتیجه‌ای رسیدند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه 9 هزار و 500 واحد مسکونی در استان زنجان در طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد 2 هزار و 600 واحد در بافت فرسوده، 3 هزار واحد مسکونی در شهر زنجان و 4 هزار و 800 واحد مسکونی در سایر شهرهای زنجان بوده است.

مسعود بیات‌منش با بیان اینکه در ابتدا تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای طرح اقدام ملی در زنجان 9 هزار واحد بوده است، گفت: این تعداد با ثبت‌نام و استقبال خوب زنجانی‌ها به 10 هزار و 700 واحد رسیده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر برای ساخت 400 واحد مسکونی کمبود زمین داریم، عنوان کرد: کمبود این زمین با تغییر کاربری زمین صنعتی داخل محدوده میسر می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرهای خرم‌دره، گرماب و سهرورد نیاز به آماده‌سازی زمین وجود دارد، ادامه داد: شهرهای قیدار و زرین‌آباد هم فاقد زمین برای احداث مسکن طرح اقدام ملی است.

بیات‌منش با بیان اینکه زنجان نخستین استان در تامین زمین برای ساخت مسکن اقدام ملی بوده است، گفت: این استان به سایر استان‌ها به عنوان الگو انتخاب شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، در پایان با اشاره به  اینکه زمین 73 هکتاری پیش‌بینی شده برای ساخت مسکن اقدام ملی در زنجان داخل محدوده است، گفت: باید دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه رساندن خدماتی چون آب، برق، گاز و مخابرات به این مناطق اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز