خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

نیاز به اقلام دارویی سیل زدگان در حال برطرف شدن است/ مردم همچنان نیازمند امدادرسانی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۰۳۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: نیاز به اقلام دارویی برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان در حال برطرف شدن است.

محمودرضا ناصح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی اورژانسی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، گفت: در بحث امدادرسانی های زمینی و هوایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: همه امکانات و وسایل مورد نیاز در حوزه بهداشت و درمان در این مناطق فراهم شده و مشکلی وجود ندارد. برای دارو با کمبود مواجه هستیم که طبق دستور وزیر بهداشت و درمان هم اکنون مقداری به منطقه ارسال و مقداری نیز در حال انتقال است که احتمالا تا پایان امروز به دست ما برسد.

ناصح ادامه داد: بالگردهای امداد هوایی در جنوب استان همچنان فعال هستند. در فرودگاه کنارک نیز بالگردها آماده امدادرسانی هوایی هستند. آخرین ماموریت ما صبح امروز در منطقه کاجو قصرقند یک مورد مارگزیدگی بود که از طریق امداد هوایی به مرکز درمانی شهرستان نیکشهر منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه اضافه کرد: مردم سیل زده بلوچستان همچنان نیاز به وسایلی از جمله چادر، پتو، زیر انداز، تانکر آب در شهرستان های کاجوی قصرقند، چابهار، بت، زرآباد، فنوج، دلگان و آهوران دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز