خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

هفته بارانی در اغلب استان‌های کشور/ بارش‌های شدید در 7 استان/ هوای تهران برفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۹۵۲

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سه سامانه بارشی به کشور، این هفته بیشتر نقاط کشور بارانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز بارندگی خواهیم داشت.
 
وی افزود: شدت بارش‌ها در استان‌های گلستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان و نقاطی از ایلام قابل مشاهده است.
 
این کارشناس درباره وضعیت جوی فردا ادامه داد: با ادامه فعالیت این سامانه بارشی در بیشتر نقاط کشور به جز استان سیستان و بلوچستان‌ها بارش‌ها ادامه پیدا می‌کند. فعالیت این سامانه در جنوب کشور با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود. همچنین در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است.
 
نقشینه گفت: در روز دوشنبه، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق بارش باران و برف خواهد داشت. همچنین در جنوب و جنوب شرق (استان سیستان وبلوچستان) بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.
 
وی افزود: دو روز آتی، غرب دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.
 
نقشینه درباره وضعیت جوی سیستان وبلوچستان گفت: امروز و فردا در این استان بارش نداریم، اما در سه روز آینده، وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق خواهیم داشت.
 
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز، دوشنبه و جمعه با ورود سامانه‌های بارشی جدید، تا پایان هفته کشور بارانی خواهد بود.
 
وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز در بعضی ساعات بارش برف و باران و وزش باد خواهیم داشت. همچنین برای فردا آسمان تهران برفی می‌شود.
 
این کارشناس درباره گرم‌ترین و سردترین مرکز استان اظهار کرد: بجنورد و مشهد با دمای منفی شش درجه سردترین و بندرعباس با دمای مثبت ۲۳ درجه گرم‌ترین مرکز استان‌ها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز