خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

فرمانداران در زمینه انتخابات به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۹۰۹

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه به عنوان مجری برگزاری انتخابات در استان، طبق قانون عمل خواهیم کرد، خطاب به فرمانداران گفت: تحت هر شرایطی باید بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود در زمینه انتخابات عمل کنید.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در گردهمایی فرمانداران استان که در محل تالار شهید باهنر استانداری برگزار شد، از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار کرد: باید مطابق قانون بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی با بیان اینکه به عنوان مجری برگزاری انتخابات در خراسان رضوی، طبق قانون عمل خواهیم کرد، خطاب به فرمانداران گفت: تحت هر شرایطی باید بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود در زمینه انتخابات عمل کنید.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با تلاش مدیران اجرایی، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات پیش رو از متوسط کشوری بیشتر باشد و مردم بتوانند با استفاده از ظرفیت انتخابات، شایسته‌ترین افراد را وارد مجلس شورای اسلامی کنند.

رزم‌حسینی در ادامه سخنان خود، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران متعلق دانست و تصریح کرد: حاج قاسم شخصیتی والا داشت که در عین دارا بودن قدرت، با برخورداری از اخلاص و سلامت نفس، نقش تاثیر گذاری در تاریخ کشور داشته و خواهد داشت.

وی با تاکید بر ترویج و اشاعه سبک زندگی و مجاهدت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: تداوم برگزاری مراسم‌های یادبود و بزرگداشت این شهید والامقام در شهرستان‌ها، قطعا آرامش روحی مردم را به دنبال خواهد داشت.

استاندار خراسان رضوی یکی از مهم‌ترین ثمرات اجرای مثلث توسعه اقصادی فرهنگی را اتحاد و همزبانی به وجود آمده بین مسئولان استانی برشمرد و گفت: همه باید به نوبه خود در راستای حفظ این اتحاد و همزبانی ایجاد شده، تلاش کنند.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تاثیر تحریم بر شرایط کشور و استان، به دلیل اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، خراسان رضوی در مقایسه با برخی از استان‌ها، از شرایط خوبی برخوردار است.

وی اعلام کرد: امیدواریم تا پایان سال چند نمونه موفق از اجرای مدل اقتصاد مقاومتی را در استان به مردم معرفی کنیم تا اثرگذاری اقدامات انجام گرفته بر شاخص‌های مد نظر در مناطق مورد هدف مشخص شود.

استاندار خراسان رضوی نحوه عملکرد مدیران در پست های سازمانی حتی در مدت زمان کوتاه را هم مهم دانست و گفت: عمل کردن به توصیه‌های حضرت علی(ع) به مالک اشتر از جمله غلبه بر نفس، عفو و بخشش، غلبه بر خشم، میانه روی و عیب پوشی مردم باید مدنظر همه مدیران قرار گیرد.

در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های سرخس، قوچان، بینالود، بردسکن، گناباد، تربت جام، جوین، جغتای، رشتخوار و خواف به بیان نقطه نظرات خود پیرامون جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز