خبرگزاری کار ایران

از فردا به مدت دو روز ؛

بارش‌ها در غرب و جنوب غرب کشور افزایش می‌یابد/ اختلال در جاده‌های کوهستانی و ایجاد سیلاب در استان‌های غربی

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۸۶۰

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی شدت بارش‌های فردا می‌تواند باعث اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و ایجاد سیلاب و روان آب در غرب و جنوب غرب کشور شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی گفت: با ورود سامانه بارشی از صبح امروز- جمعه ۲۷دی ماه- در مناطق مختلفی از آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، قزوین، کردستان و مرکزی بارش برف گزارش شده است.

به گفته این مقام مسئول با گسترده‌تر شدن این سامانه بیشتر نقاط نیمه‌غربی و مرکز کشور و همین‌طور دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران، از بارش‌های این سامانه بهره‌مند می‌شوند.

 ضرابی با اشاره به تمرکز بارش‌های فردا، به واحد مرکزی خبر گفت: شدت تمرکز این بارش‌ها عمدتاً درغرب و جنوب غرب کشور خواهد بود و در مناطق سردسیر و کوهستانی نیز اغلب به شکل برف نمایان خواهد شد.

وی ادامه داد: پس فردا یکشنبه نیز اغلب نقاط کشورمان به جز جنوب شرق یعنی مناطقی از استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها فردا -شنبه ۲۸ دی ماه - در غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود و در برخی نقاط می‌تواند باعث اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی و حتی ایجاد سیلاب روان آب از جمله در مناطقی از جنوب آذربایجان غربی، بخش‌های از کردستان، شمال کرمانشاه، ایلام، بخش‌های شمالی خوزستان، لرستان، چهارمحال بختیاری، بخش‌های از همدان و استان‌های مرکزی و زنجان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز