خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان روانسر :

سلامت مردم در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۷۱۶

فرماندار شهرستان روانسر در شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت قرار دارد، گفت: وظیفه اصلی این کارگروه ، تامین بهداشت و مراقبت از سلامت مردم است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده تاکید کرد: در طول سال نظارت دقیق و مستمری بر کلیه شبکه‌های تولید، توزیع و مراکز ارائه خدمات عمومی به مردم از طریق شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای کارگروه سلامت صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت موضوع بهداشت و سلامت، همه مسئولان با هم افزایی و همکاری جهت کاهش مشکلات بهداشتی و سلامت جامعه تلاش کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر نیز گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون دو هزار و 600 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید و در این راستا 44 متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

محمد سعدی سریری روانسر افزود: تعزیرات حکومتی و دادسرای شهرستان نیز سه حکم پلمپ سه واحد متخلف را صادر کرده اند.

وی ادامه داد: در همین مدت یک هزار و 332 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان ضبط و معدوم شد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر توجه بیشتر به بهداشت مدارس و مساجد از سوی نهادهای متولی را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز