خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

اجرای طرح ملی اشتغال مهارت محور در البرز /ثبت صندوق نوآوری و شکوفایی البرز با 10 میلیارد تومان اعتبار بزودی

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۹۴

استاندارالبرز گفت: در راستای اهداف آموزش و پرورش و توسعه اشتغال استان پروژه ملی اشتغال مهارت محور در البرز به صورت پایلوت کشوری اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی با اشاره به جلسه شورای آموزش و پرورش استان که به احترام فرهنگیان در محل اداره کل برگزار می شود، گفت: از تمامی اقدامات و تلاش هایی که توسط آموزش و پرورش استان برای فرزندان این مرز و بوم صورت گرفته قدردانی می‌کنم.

شهبازی با بیان اینکه در سال 97 دارای رتبه دهم در قبولی کنکور 97 بودیم که امسال به رتبه هفتم ارتقا یافتیم، افزود: امید است خروجی اقدامات و برنامه ریزی های آموزش و پرورش فرزندان غیوری همچون سردار سپهبد سلیمانی باشد.

وی با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، عنوان کرد: خرسندم که آموزش و پرورش البرز آنچه در توان دارد با اخلاص انجام داده تا در راستای پشیرفت، نوآوری و توسعه کشور بیش از پیش بدرخشد.

استاندار البرز گفت: راه درازی در پیش داریم و باید رتبه های خود را در بیش از 100 شاخص آموزش و پرورش ارتقا دهیم چراکه البرز همچنان استانی نوپا است و با ضعف جدی در زیرساخت ها مواجه است.

وی افزود: در استان با اتحاد و انسجام در راستای توسعه همه جانبه البرز حرکت کردیم و همواره با همراهی و هم افزایی برای پیشرفت اقدام می کنیم.

شهبازی با بیان اینکه با تمام قوا آماده هستیم که در سایه این همراهی از آموزش و پرورش استان نیز حمایت کنیم، ادامه داد: مردم تفرقه بین مسئولان را دوست ندارند بنابراین باید متحد و منسجم در مسیر گره گشایی از مشکلات و کسب رضایتمندی مردم اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فرصتی را برای خدمت به مردم از دست نمی دهیم، گفت: با توجه به فعالیت های البرز در حوزه فناوری های نوین، استارت آپ ها و ظرفیت علمی و فناوری، این استان مورد توجه قرار گرفته و هفته آینده تفاهم نامه کارخانه نوآوری البرز با حضور معاون رییس جمهور امضا می شود.

استاندار البرز افزود: همچنین در راستای اهداف آموزش و پرورش و توسعه اشتغال استان پروژه ملی اشتغال مهارت محور در البرز به صورت پایلوت کشوری اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: البرز تنها استانی در کشور بود که فاقد صندوق نوآوری و شکوفایی بود که با تلاش های صورت گرفته طی 3 ماه اخیر این امکان مهم با سرمایه ای حدود 10 میلیارد تومان در مراحل پایانی قرار دارد.

شهبازی گفت: برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید طی تفاهم نامه ای با یک تیم کارشناسی عملیاتی و اجرایی شود و این امر باید با پیگیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دنبال شود.

وی افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز طی برنامه ریزی دقیق نسبت به ساماندهی فضاهای آموزش و پرورش که در اختیار سایر دستگاه ها است، اقدام کند.

این مسئول با بیان اینکه البرز به لحاظ سرانه های آموزش و پرورش، از محروم ترین استان های کشور است، اضافه کرد: ضرورت دارد رییس سازمان تجهیز و نوسازی کشور در البرز حضور یافته و از نزدیک در جریان کمبودها قرار گیرد.

وی گفت: البرز با توجه به تراکم جمعیت و رشد روزافزون مهاجرت ها، در سطح ملی خدمات می دهد بنابراین باید به صورت ملی نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار البرز با اشاره به انتخابات پیش رو، عنوان کرد: امید است انتخابات پیش رو که می تواند اسباب توسعه و پیشرفت کشور باشد، با مشارکت حداکثری مردم به شکل هر چه باشکوه تر برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز