خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه؛

سامانه حوادث و اتفاقات ۱۲۱ در شهرستان استان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۵۰

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای اعتلای اهداف تعیین شده در حوزه خدمات رسانی به مشترکان و رفع خاموشی در اسرع وقت، اقدام به راه اندازی مراکز پاسخگویی ۱۲۱ در کلیه شهرستان‌ها و با محوریت شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، روانسر و صحنه کرده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، امید علی مرآتی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نیروی برق کرمانشاه ضمن اعلام این خبر گفت: از این پس مشترکان از هر نقطه از استان می توانند با شماره گیری شماره ۱۲۱ قطعی برق و حوادث مربوط به آن را گزارش کنند تا از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بهره مند شوند.

مرآتی تشریح کرد: با این اقدام علاوه بر خدمات پاسخگویی ۲۴ ساعته سیستم ۱۲۱ در کل استان، ثبت و ضبط و به تبع آن پیگیری و کنترل خاموشی ها به صورت مستمر انجام می پذیرد و امیدواریم با این اقدام مهم رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکان فراهم شود.

وی ادامه داد: مشترکان همچنین از ۴ طریق مختلف ازجمله تماس تلفنی  با سامانه ۱۲۱، پیامک شماره پرونده قبض برق به سرشماره۱۰۰۰۱۲۱۱۲۱، استفاده از نرم افزار اندرویدی و بخش خدمات الکترونیک سایت شرکت توزیع برق کرمانشاه، می توانند حوادث و اتفاقات مربوط به برق را پیگیری و گزارش کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درپایان تصریح کرد: مشترکان می‌توانند با دیدن موضوعاتی مانند سرقت شبکه، انشعاب های غیرمجاز و افراد مشکوکی که در حریم شبکه های برق هستند با مرکز ۱۲۱ تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند، چرا که رسیدن به موقع اکیپ حوادث و اتفاقات در محل، از خاموشی گسترده منطقه جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز