خبرگزاری کار ایران

به منظور بررسی و تسریع در کمک رسانی؛

استاندار هرمزگان از روستاهای سیل زده جاسک بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۵۰۸

استاندار هرمزگان از روستاهای سیل زده شهرستان جاسک بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،استاندار هرمزگان در این بازدید دستورات لازم جهت تسریع در خدمات رسانی به این منطقه را صادر کرد. 

روستای کروچ نخستین روستای دهستان گابریک در بخش مرکزی جاسک با جمعیتی بالغ بر 80 خانوار است، این روستا قبل از سیل تخلیه اضطراری شده بود و زمان سیل کاملا زیر آب قرار گرفت.

  استاندار هرمزگان در این بازدید به گفتگو با مردم روستای کروچ و بررسی مشکلات آنان پرداخت.

استاندار هرمزگان در دیدار با مردم این روستا، تاکید کرد: رفع مشکلات و جبران خسارت‌های وارد شده بر اثر سیل به خانه ها، لوازم منزل مردم و بخش کشاورزی این روستا به سرعت پیگیری می‌شود.

وی گفت: از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و خیرین برای تسریع در رسیدگی به مردم روستای کروچ استفاده می‌کنیم.

بازدید استاندار هرمزگان از روستاهای سیل زده دهستان گابریک در شهرستان جاسک

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این بازدید، خسارت های وارد شده بر اثر سیل به منازل مسکونی مردم روستاهای این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

استاندار هرمزگان در بازدید از این روستاها، بیان داشت: با تمام توان و به کارگیری همه ظرفیت های استان و کشور، برای جبران خسارت های ناشی از سیل در این منطقه تلاش می‌کنیم تا به سرعت مشکلات موجود در این روستاها رفع شود.

 فریدون همتی استاندار هرمزگان، از خسارت های وارد شده بر اثر سیل در روستای لیره ای به صورت میدانی بازدید کرد.

استاندار هرمزگان همچنین با حضور در کمپ اسکان اضطراری ساکنان این روستا، ضمن گفتگو با مردم و بررسی مسائل آنان، بر پیگیری رفع مشکلات این مناطق با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تاکید کرد.

استاندار هرمزگان در مسیر جاسک به لیردف خسارت به زیر ساخت های آب برق ، مخابرات و راه ناشی از سیل را مورد بازدید قرار داد. 

مردم روستاهای شهرستان جاسک از اطلاع رسانی به موقع ستاد مدیریت بحران قدردانی کردند.

مردم روستاهای سیل زده شرق هرمزگان با قدر دانی از اطلاع رسانی و کمک های فوری دولت بیان کردند: اگر اطلاع رسانی به موقع نبود با این حجم عظیم بارندگی بسیاری از مردم جان خود را از دست می دادند. 

استاندار هرمزگان در بازدید از پل و مسیر روستای سدیج جاسک ،حجم خسارتها به زیر ساخت های ارتباطی ناشی از سیل را بسیار گسترده عنوان کرد.

آسیب زدن سیل به خانه ها و تاسیسات روستاهای سیل زده در جاسک و بشاگرد

سیل اخیر در شرق هرمزگان خسارت‌های زیادی در روستاهای سیل زده این منطقه در شهرستان های جاسک و بشاگرد به ‌بار آورده و آسیب دیدن خانه‌ها و لوازم منزل، زمین‌های کشاورزی، جاده‌ها و تاسیسات آب، برق و تلفن بخشی از خسارت‌های سیل در روستاهای این منطقه است.

استاندار هرمزگان در بازدید از مناطق سیل زده شرق هرمزگان: مدارس زیادی بر اثر سیل در شرق هرمزگان تخریب و دانش آموزان حتی کتاب درسی برای مطالعه ندارند ضروری است که هر چه سریعتر وضعیت حدود 2000 دانش آموز تعیین تکلیف شود. 

استاندار هرمزگان در بازدید از اسکان اضطراری روستای گرندو تاکید کرد: بسیاری خانه های مسکونی سیل زدگان به دلیل خسارت‌های وارده قابل استفاده نیست و باید مکانی مناسب برای سکونت دائم آنان در نظر گرفته شود.

 گفتنی است، بسیاری از منازل روستاهای سیل زده جاسک و بشاگرد در مسیر سیلاب و حاشیه رودخانه ها ساخته شده است و به همین دلیل در زمان سیل حجم خسارات افزایش یافته است.

استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از روستای گرندو دهستان گابریک جاسک: پس از تامین نیازهای اولیه و مایحتاج ضروری سیل زدگان،  در جهت ایجاد مسکن ایمن و مناسب باید اقدام اساسی کرد.

 استاندار هرمزگان  با مردم روستاهای سیل زده دهستان گابریک دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز