خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات ٢٢ زیر سامانه جامع روابط کار تا ٢٢ بهمن در کشور علملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۹۱

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه خدمات ۲۲ زیرسامانه جامع روابط کار به تمامی کارگران و کارفرمایان در کل کشور تا ۲۲ بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: در سامانه جامع روابط کار تمامی امور مربوط به جامعه کارگری و کارفرمایی به صورت شفاف و بدون نیاز به مراجعه حضوری آنان خواهد بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کورش یزدان در دوره آموزشی سامانه جامع روابط کار " زیرسامانه های ثبت شکایت و دادرسی" که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مدیران و روسای روابط کار منطقه چهار در دانشگاه امیرکبیر بندرعباس برگزار شد، افزود: از روز شنبه ۲۸ دیماه سالجاری، مجموع استانهاى این سامانه به  سطح ٢٠ استان فعالیت خود را خواهد رساند. 

وی مجموع زیرسامانه های سامانه جامع روابط کار که قرار است در آینده ارائه خدمت کنند را ۴۸ زیرسامانه ذکر و اضافه کرد: در گام اول، زیر ۲۲ سامانه ارائه خدمت و فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: در این سامانه سرعت، دقت و تسهیل در انجام امور جامعه هدف بویژه در مراجع حل اختلاف و همچنین تسهیل گری و جلوگیری از اطاله وقت کارگران و کارفرمایانی که قرار است از خدمات زیرسامانه های این سامانه بهره مند شوند ، مد نظر قرار گرفته است.

یزدان گفت: در این کارگاه آموزشی پنج استان هرمزگان، یزد، کرمان، بوشهر و سیستان و بلوچستان، نحوه کار با  سامانه جامع روابط کار جهت ارائه خدمات مطلوب و الکترونیکی به کارگران و کارفرمایان را آموزش خواهند دید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال در هرمزگان فقط سه درصد افزایش دادخواست در مراجع حل اختلاف نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم که این آمار نشان از پایداری مشاغل و مدیریت حوزه کاروتولید در استان است و امید است با فعالیت سامانه جامع روابط کار به 285 هزار بیمه شده شاغل خدمات مطلوب تر به صورت الکترونیکی ارائه شود.

دوره آموزشی سامانه جامع روابط کار " زیرسامانه های ثبت شکایت و دادرسی" به مدت دو روز در ۲۵ و ۲۶ دیماه در بندرعباس در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز