خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس:

ضرورت گرایش جامعه به سمت استفاده از غذای سالم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۸۳

فرماندار بندرعباس گفت : جامعه باید به سمت استفاده از غذای سالم سوق داده شود تا از شهروندانی سلامت برخوار شویم.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، دومین مجمع سلامت شهرستان بندرعباس با حضور مسئولین استان در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بندرعباس در این نشست ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با توجه به شعار ترویج الگوی غذایی سالم با جایگزین های غذایی سالم ضرورت توجه به این مقوله قابل توجه است.

فرماندار بندرعباس گفت: در بُعد فیزیکی یکی از عامل ها نوع خوراکی ها و توجه به ترکیبات آنها برای استفاده مردم که باید مورد توجه قرار گیرد.

عزیزاله کناری ادامه داد:اکثر غذاهای مورد استفاده مردم،ضرر هایی برای بدن دارد و می تواند از عدم توانایی هضم غذا و خوراکی را ذکر کرد.

فرماندار بندرعباس گفت:عامل دیگری که برای جسم ما باید مورد توجه قرار گیرد تحرک روزانه، که ضرورت آن زندگی،  حیات و قوام  جامعه به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: میزان گرایش های جامعه به سمت غذایی سالم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مقام مسئول بیان کرد: چاقی و کم تحرکی جامعه ما را به سمت خمودگی و بیماری سوق داده و لازم است برای رفع این معضل برنامه ریزی دقیقی انجام گیرد.

 فرماندار بندرعباس اصلاح الگوی خواب را برای همه لازم دانست و گفت: متاسفانه اکثر خانواده ها، شب بیداری را در کار خود قرار داده که معمولا نیز برای کارهای غیر ضروری مورد استفاده قرار می گیرد و باعث سردرگمی فرزندان نیز شده است.

 عزیزاله کناری تصریح کرد: در بُعد روحی و روانی،نوع و سبک زندگی خانواده و جامعه در زندگی مادی و معنوی و فردی فرزندان ما نقش بسزایی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز