خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری بندرعباس خبر داد:

جابجایی ۹۰ واحد صنفی به مجتمع بنکداران/ طبق مصوبات کارگروه عمل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۸۰

دبیر کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری بندرعباس از خارج‌سازی ۹۰ واحد صنفی از سطح شهر به مجتمع بنکداران خبر داد و گفت: شهرداری به عنوان متولی اجرایی خارج‌سازی واحدهای صنفی مزاحم از شهر، کار را طبق مصوبات کارگروه شهرستان پیش می‌برد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، حمید رمضانی با اشاره به آخرین وضعیت انتقال واحدهای صنف بنکداران به خارج از محدوده شهر، اظهار کرد: بر اساس اعلام کارگروه محلی ساماندهی مشاغل مزاحم شهری بندرعباس که فرماندار ریاست آن را بر عهده دارد، صنف بنکداران تا ۱۵ دیماه‌ جاری برای جابجایی مهلت داشته‌اند.

وی عنوان کرد: به دنبال تمدید ۱۰ روزه مهلت اعلام شده، بیش از ۵۰ واحد صنفی دیگر نیز در حال جابجایی هستند و مابقی نیز در حال فراهم کردن مقدمات آن هستند.

رمضانی در ادامه از جابجایی 40 واحد صنفی به صورت کامل از داخل شهر به مجتمع مربوطه خبر داد و افزود: بر اساس آمارگیری صورت گرفته، در مجموع ۱۸۰ واحد صنفی بنکدار در مجتمع تخصصی آماده شده که باید به مجتمع مربوطه منتقل شوند.

دبیر کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه تا حد امکان نمی‌خواهیم با حکم قضایی کار را پیش ببریم، تاکید کرد: تاکنون واحد صنفی همکاری و همراهی خوبی در این زمینه داشته‌ و امیدواریم این روند تا جابجایی همه واحدهای صنفی ادامه داشته باشد.

رمضانی تاکید کرد: در صورت تصمیم‌گیری در کارگروه مربوطه، اقدام لازم با حضور نماینده شهرداری بندرعباس، سازمان صمت، اتاق اصناف، فرمانداری، اماکن و صنف بنکداران انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری به عنوان متولی اجرایی خارج‌سازی واحدهای صنفی مزاحم از شهر کار را طبق مصوبات کارگروه پیش می‌برد، گفت: کلیه زیرساخت‌های لازم به منظور جابجایی و استقرار واحدها فراهم شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، با توجه به ساخت مجتمع‌های تخصصی، اصناف مختلف مانند مصالح فروش و آهن فروشان، صنایع فلزی و درودگران، بنگاه‌های خودرو و بنکداران از شهر خارج شده و به مجتمع مربوطه انتقال یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز