خبرگزاری کار ایران

حقیقی خبرداد:

۸۷ درصد مصوبات ستاد رفع موانع تولید در زنجان محقق شده/هیچ کارخانه‌ای در استان تعطیل نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۷۸

استاندار زنجان، گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۱۴۶ جلسه ستاد رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است که ۸۷ درصد مصوبات آن اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، در جلسه ستاد رفع موانع تولید استان زنجان اظهار کرد: مشکلات حل شده در حوزه امور مالیاتی قابلیت پیگیری دارد.

استاندار زنجان،  با یادآوری اینکه ایجاد آرامش در جامعه از وظایف مسئولان است، گفت: علیرغم فشارهای اقتصادی موجود هیچ کارخانه‌ای در استان تعطیل نشده است حتی برخی از کارخانه‌هایی که از چرخه تولید خارج‌شده بودند را به چرخه تولید برگردانده‌ایم .

وی حجم سرمایه‌گذاری استان در سال گذشته را یک هزار و 500 میلیارد تومان خواند و افزود: این امر  با همکاری و کمک بخش خصوصی ممکن شد.

استاندار زنجان به ضرورت تلاش مسئولان برای ایجاد آرامش در جامعه تاکید کرد و گفت: کارگروه کارشناسی ستاد رفع موانع تولید با ترکیبی که معاون رئیس سازمان امور مالیاتی گفتند اجرایی شود.

به گفته حقیقی هفته آینده قرار است تیمی که معاون امور مالیاتی برای رفع مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی استان مطرح کردند در استان مستقر شود. از سال 96 نیز تاکنون 146 جلسه ستاد رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است که 87 درصد مصوبات آن اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز