خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار کرج:

راه‌اندازی کارخانه نوآوری کارآفرینان مستعد کرج

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۵۵

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، گفت: به منظور توسعه کسب و کار فناورانه و دانش بنیان و با هدف جذب استعدادهای کارآفرینان مستعد و همچنین نخبه‌پروری، کارخانه نوآوری کارآفرینان مستعد کرج تجهیز و آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در خصوص تفاهم نامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه مدیریت شهری کرج، درباره توسعه فعالیت های دانش بنیان و اهمیت فرهنگ سازی گفت: این تفاهم نامه جهت راه اندازی پایگاه اصلی و تشکیل کمیته راهبری کارخانه نوآوری تنظیم شده که گامی مهم در جهت حمایت از کارآفرینان استارتاپی و ایجاد اشتغال و کسب و کارهای نوین خواهد بود. شناسایی استعدادهای شهر، ظرفیت‌های شغلی کارآفرینان، توانمندسازی و نخبه پروری با حمایت دولت، مجموعه مدیریت شهری، کارآفرینان، دانشگاه ها و سرمایه گذاران از اهداف دیگر این طرح بوده که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. 

رحیمی افزود: طراحی مجموعه های هدفمند جهت شناسایی و بکارگیری فرصت های نوین کسب و کار و تبدیل ایده های تئوری به کسب و کار موفق و بسترسازی لازم جهت بهره برداری عمومی و همچنین علاقمندان به این حوزه، در کارخانه نوآوری صورت گرفته و شبکه های فعال از کارآفرین ها و افراد دارای دانش تخصصی را تشکیل می دهد. 

معاون شهردار در پایان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی کسب و کارهای موفق در جهت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ابراز امیدواری نمود: با حمایت کلیه دستگاه‌های اجرایی دخیل در این امر مهم، به زودی شاهد گسترش اشتغال، ایجاد نهادهای تخصصی کسب و کار، ترویج کار داوطلبانه و ارزش آفرینی در حوزه کار و همچنین جذب مشارکت‌های عمومی برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان البرز خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز