خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

تمام مقدمات لازم برای شروع پروژه های حوزه مسکن باید فراهم باشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۳۵۷

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: چنانچه در نظر است که اجرای پروژه مسکن و ساخت و سازهای مسکن با مشارکت بخش خصوصی، تعاونی و پیمانکاران شروع شود باید تمام مقدمات لازم آن فراهم باشد در غیر اینصورت چنین پروژه هایی که در موعد مقرر به اتمام نرسند و باعث گرفتاری مردم شوند، نباید کلنگ زنی شوند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای مسکن استان که با حضور اعضا و پیمانکاران ساخت و ساز در محل سالن تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما از شروع پروژه هایی حمایت می کنیم که مقدمات اجرای آن فراهم شده باشد و طبق برنامه زمانبندی، اجرا و به اتمام برسند زیرا کلنگ هایی که جواب نمی‌دهد و به ثمر نمی رسد، برای مردم خوشایند نیست.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای پروژه های مسکن باید واگذاری و تحویل  این واحدها طبق زمانبندی مشخص به مردم باشد، ادامه داد: کلنگ زنی هایی که در بخش مسکن انچام می شود  باید با کار کارشناسی، مطالعه دقیق و فراهم ساختن تمام مقدمات لازم همراه باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: مشکلات پروژه 700 واحدی مسکن مهر چشمه سفید در این جلسه مطرح شد که این پروژه واحدی که 300 واحد آن آماده بهره برداری است و به دلیل مشکلات اعتباری تکمیل 400 واحد دیگر آن باقی مانده که ما حاضر به تامین اعتبار یک میلیارد تومان در صورت تامین اعتبار یک میلیارد تومان دیگر از سوی دستگاه ذیربط هستیم.

 بازوند ادامه داد: پروژه مسکن مهر ماهیدشت هم دیگر پروژه ای بودکه مشکلات آن در این جلسه مطرح شد و مشکل این پروژه بر سر نوع قیمت گذاری است که متقاضیان قادر به تامین آن نیستند و در همبن راستا مقرر شد تیمی متشکل از بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، استانداری و نماینده خریداران تشکیل شده و در خصوص قیمت گذاری این واحدها تصمیم گیری کنند.

مقام عالی استان افزود: همچنین در این جلسه مشکلات پروژه مسکن مهر کرندغرب نیز مطرح و مقرر شد واحدهای این پروژه بصورت مزایده به افراد متقاضی واگذار شوند.

استاندار کرمانشاه گفت: همچنین مشکلات پروژه های تعاونی مسکن شهرداری کرمانشاه نیز در این جلسه مطرح شد که عدم توان مالی متقاضیان این پروژه که عمدتا پاکبان هستند در تامین سهم آورده، مهمترین این مشکلات بود و در همین راستا مقر شد با نظارت فرمانداری کرمانشاه سهم آورده این افراد به شرط آنکه پاکبان باشند، تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز