خبرگزاری کار ایران

به مدت ۱۰ شب؛

نمایش«مثبت 18» در بندرعباس به روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۲۵۱

نمایش مثبت 18 از امشب 25 دی ماه به مدت 10 شب در بندرعباس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کوروش سلمانی، نویسنده تئاتر بارز و کارگران نمایش مثبت 18 در این ارتباط اظهار کرد: تماشای این نمایش محدودیت سنی ندارد و برای همه سنین توصیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اجرا بر اساس نمایشنامه ستوان اینیشمور اثر مارتین مک دونا به اجرا در می‌آید، افزود: مثبت 18 از 25 دی لغایت چهارم بهمن‌ماه ٩٨، ساعت ٢٠ در تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه می‌رود.

سلمانی با اشاره به اینکه تهیه آنلاین بلیط این نمایش در سایت شرجی به آدرس BSharji.ir امکان‌پذیر است، ادامه داد: فریده سلمانی نصر الهی، شیما اکبری، سعید حسن‌زاده، موسی کریمی‌پوری، سمیه زارعی و نداروشن چراغ، شش بازیگر این اجرا هستند.

نویسنده نمایش مثبت 18 با اشاره به اینکه فریده سلمانی کارگردانی این نمایش را برعهده دارد، تصریح کرد: موسیقی اجرا بر عهده امیر حسین زحمتکش، حلیمه افراشته، مدیر صحنه و نرگس مداح منشی صحنه است.

وی با بیان اینکه محتوای این اثر کمدی - اجتماعی و بر أساس موقعیت‌های تراژیک است، بیان کرد: طراح لباس صحنه و نور بر عهده کوروش سلمانی‌دهبارز، امیرحسین خورگویی به عنوان عکاس و تصویر بردار اجرا، آرش رحمانیان، طراح چهره و تدارکات بر عهده عقیل پورعبدالله است.

سلمانی با اشاره به موفقیت‌های این نمایش در جشنواره استانی تئاتر، اظهار کرد: این نمایش برگزیده بازیگری زن اول، طراحی لباس سوم، طراحی نور اول شده و کاندیدا طراحی صحنه، کاندیدا کارگردانی و کاندیدا بازیگری مرد در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز