خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

ایجاد 50 هزار فرصت شغلی طی دو سال آینده در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۷۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال ۸۵ هزار نفر در سه هزار واحد صنعتی استان گیلان، گفت: ظرف دو سال آینده ۵۰ هزار فرصت شغلی جدید در گیلان ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرهاد دلق پوش در جریان بازدید از بندر تجاری آستارا در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از ۱۶ طرح صنعتی و تولیدی دهه فجر در استان گیلان، اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای ۴۷۰ نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات مالی، امسال پنج هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای رونق واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان پرداخت و ۱۱۴ طرح اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

دلق پوش با اشاره به اینکه تا پایان سال نیز حدود ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی گیلان اختصاص خواهد یافت، افزود: در اختصاص اعتبار به شهرستان‌ها، شاخص‌های جمعیت و تعداد واحدهای فعال لحاظ می‌شود و دوره باز پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به ۲ سال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها اختیار پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۵۰ میلیارد ریال را به هر متقاضی دارند، افزود: این استان در دارو سازی، نساجی و صنعت سلولوزی جز پیشتازان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، اظهار کرد: ۸۵ هزار نفر در سه هزار واحد صنعتی استان، شاغل هستند و ظرف ۲ سال آینده ۵۰ هزار فرصت شغلی جدید در گیلان ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز