خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد:

بازگشت سامانه هوای سرد و بارشی به گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۶۸

کارشناس هواشناسی گیلان از بازگشت سامانه هوای سرد و بارشی به گیلان خبر داد و گفت: افزایش ابر، کاهش نسبی دما و بارندگی برای روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار غلامی با اشاره به فعالیت سامانه سرد و بارشی در گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: این توده هوای ناپایدار موجب بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در نواحی جلگه ای شد.

وی ارتفاع برف در مناطق کوهستانی را حدود یک متر دانست و افزود: بیشترین مقدار بارش نیز در ایستگاه آستانه اشرفیه با ۱۳۴ میلیمتر به ثبت رسیده است.

کارشناس هواشناسی گیلان دمای هوای رشت طی امروز را ۱۳ درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی هوا را ۷۰ درصد دانست و تصریح کرد: امروز آسمان گیلان غالبا آفتابی بود و افزایش محسوس دما داشتیم.

غلامی از بازگشت سامانه هوای سرد و بارشی به گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به نحوه حرکت توده هوا در سطح زمین و سطوح فوقانی جو انتظار عبور جریانات پایدار را طی امشب و فردا داریم و فردا آسمان آفتابی است، اما بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در مناطق کوهستانی از عصر فردا آغاز می شود و تا پایان روز پنجشنبه ادامه دارد.

وی افزایش نسبی دما، یخبندان در ارتفاعات و مه در نواحی جلگه ای را از پدیده های مورد انتظار برای فردا دانست و گفت: افزایش ابر، کاهش نسبی دما و بارندگی برای روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه دریا برای فردا و پس فردا مواج خواهد بود، اظهار کرد: برای روز جمعه شاهد کاهش ناپایداری هوا در منطقه هستیم و آسمان صاف تا نیمه ابری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز