خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش در زنجان تاکید کرد:

مشارکت دستگاه‌ها نقش اثرگذاری در تعالی نظام تعلیم و تربیت دارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۹۹۹

معاون وزیر آموزش و پرورش، گفت: همراهی دستگاه‌ها با آموزش و پرورش به تعالی نظام تعلیم و تربیت کمک می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش، در مراسم تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: آموزش و پرورش توسعه یافته، لازمه جامعه توسعه یافته است.

زینی وند با اشاره به اینکه مسیر توسعه کشور توسعه منابع انسانی است، افزود: جوامع بدون آموزش و پرورش پویا و پاسخگو نمی‌تواند موفق عمل کند.

به گفته وی برای داشتن جامعه موفق نیازمند تربیت افراد دارای صلاحیت است، ازاین رو آموزش و پرورش در پرورش نیروی انسانی نیازمند حمایت مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی است.

این مقام مسئول به مشارکت تمام بخش ها به آموزش و پرورش در کشورهای توسعه یافته اشاره کرد و گفت:  این مشارکت به تعالی نظام تعلیم و تربیت کمک می کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بر ضرورا جذب مشارکت همه دستگاه ها توسط شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: با توجه به پیچیدگی نظام تعلیم و تربیت همه دولت‌ها درصدد جلب مشارکت هستند.

زینی وند به وضعیت مناسب پوشش دانش‌آموزی در مدارس غیر دولتی استان زنجان اشاره کرد و گفت:  مدیران برای رفع مشکلات این مدارس نگاه ویژه داشته باشند.

استاندار زنجان هم در سخنانی با یادآوری اینکه جوانان و معلمان خط قرمز مدیریت استان زنجان برای بنده است، تصریح کرد: رتبه کنکور استان از ۲۴ به ۱۶ رسیده است.

فتح الله حقیقی افزود: جابه‌جا کردن رتبه کنکور سخت است، ولی نگهداری رتبه کنکور در سطح بالا و بهبود آن بسیار سخت‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان هم به برنامه‌محور شدن اقدامات اولویت فعالیت‌ها در آموزش و پرورش اشارهدکرد و افزود: برنامه سه ساله راهبردی و برنامه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حال اجرا است.

ابراهیم رفیعی ادامه داد: تا پایان هفته‌جاری ۹ هزار  جلد کتب کمک‌آموزشی با هزینه‌کرد ۷۷۰ میلیون ریالی در راستای افزایش رتبه کنکور در مدارس هدف توزیع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز