خبرگزاری کار ایران

ایجاد اشتغال بیش از 90 نفر در فاز توسعه شرکت تولید مواد غذایی در البرز

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۹۳۶

استاندار البرز با اشاره به ادامه فعالیت و تعصب تولیدکنندگان در شرایط سخت کشور، گفت: با تمام قوا از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی حمایت می‌کنیم تا برای تحقق شعار سال همچنان پیشتاز باشیم و افزایش اشتغال و کاهش بیکاری را بیش از پیش در البرز محقق کنیم.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در مراسم افتتاح فاز توسعه یک شرکت تولید مواد غذایی در کمالشهر کرج که روز سه‌شنبه صورت گرفت، با بیان اینکه پیگیری تحقق مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را به جد در دستور کار داریم، افزود: این امر را در جلسات و بازدیدهای میدانی با ارائه گزارش کار و پایش اقدامات صورت گرفته، دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: این شرکت که یکی از برندهای مطرح کشور در تولید مواد غذایی است به دلیل مشکلاتی اعم از سرمایه در گردش، مشکلات گمرکی، تسهیلات رونق، نیاز به تقویت زیرساخت هایی همچون برق و... با توقف فعالیت و کمترین میزان تولید مواجه بود.

شهبازی با عنوان اینکه 40 روز پس از بازدید اول با اقدامات صورت گرفته این واحد علاوه بر احیا، فاز توسعه خود را نیز راه اندازی کرد، افزود: اکنون در این خط تولید جدید حدود 60 هزار کیک نودل در هر شیفت کاری تولید می شود و در 3 شیفت 90 نفر مشغول به کار هستند.

استاندار البرز اضافه کرد: رفع موانع این شرکت با پیگیری‌های جدی و بسیج مجموعه مسئولان مربوطه مانند دستگاه‌های خدماتی، شهرداری و شورای کمالشهر، بانک و تلاش مدیرعامل شرکت، محقق شد.

وی با اشاره به ادامه فعالیت و تعصب تولیدکنندگان در این شرایط سخت، تصریح کرد: با تمام قوا از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی حمایت می‌کنیم تا در راستای تحقق شعار سال همچنان پیشتاز باشیم و افزایش اشتغال و کاهش بیکاری را بیش از پیش در البرز محقق کنیم.

در ادامه، استاندار البرز از یک واحد تولید لوازم خانگی در کمالشهر دیدن کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز