خبرگزاری کار ایران

هواشناسی استان زنجان اعلام کرد:

استمرار کاهش دمای هوا در زنجان / تعطیلی برخی مدارس استان در نوبت صبح

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۸۸

ارزیابی‌های هواشناسی نشان می‌دهد با خروج سامانه بارشی فعال از استان، دمای هوا کاهش یافته و این وضعیت جوی تا پایان هفته استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از زنجان، طبق اطلاعات هواشناسی استان زنجان، سامانه بارشی فعال که بارش‌هایی را موجب شد از امروز از استان خارج خواهد شد.

بالاترین میزان بارش ثبت شده طی 24 ساعت گذشته در استان زنجان با 7.2 میلی‌متر، از پری واقع در شهرستان ماهنشان گزارش شده و میزان بارش گزارش شده از زنجان حدود یک میلی‌متر بوده است.

بنابر ارزیابی اداره کل هواشناسی استان زنجان با خارج شدن سامانه بارشی، هوای سرد در سطح استان مستقر خواهد شد.

دمای هوای شهر زنجان در حال حاضر دو درجه زیر صفر است که در مقایسه با دمای روز گذشته در این بازه زمانی چند درجه کاهش یافته است.

بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته دمای هوا در شهر زنجان طی 24 ساعت آینده به 10 درجه زیر صفر هم خواهد رسید.

ارزیابی واحدهای هواشناسی نشان می‌دهد که تا پایان هفته جاری، استان زنجان وضعیت جوی پایداری خواهد داشت و به غیر از کاهش دما پدیده قابل ذکر جوی در استان فعال نخواهد بود.

 کم‌ترین دمای ثبت شده طی 24 ساعت گذشته در سطح استان با 14 درجه زیر صفر از سجاس گزارش شده و بالاترین دمای این بازه زمانی با 9 درجه بالای صفر در گیلوان ثبت شده است.

به دلیل برودت هوا و بارش برف و یخبندان در استان زنجان مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق افشار، بزینه رود،بخش مرکزی خدابنده ، زنجانرود، سجاسرود و ماهنشان در نوبت صبح امروز تعطیل اعلام شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز