خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه‌ کردستان:

تردد کشنده‌ها در جاده های کردستان ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۵۱

رئیس پلیس راه‌ کردستان گفت: در پی بارش‌های مداوم برف شب گذشته و به دنبال آن کاهش دما بیشتر محور‌های مواصلاتی کردستان یخبندان شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عیسی گوهری افزود: در محور سنندج – قروه و در گردنه صلوات آباد در حال حاضر یخبندان حاکم است و امکان تردد بدون زنجیر چرخ امکان ندارد.

سرهنگ گوهری گفت: همچنین در دیگر نقاط مرتفع و گردنه‌های استان در مسیر‌های سقز، بانه، مریوان، بیجار و دیواندره به دلیل بارش شدید برف و یخبندان تردد به کندی صورت می‌گیرد و زنجیر چرخ برای عبور و مرور الزامی است.

رئیس پلیس راه‌ کردستان افزود: همچنین از شب گذشته ممنوعیت تردد انواع کامیون کشنده در تمامی محور‌های مواصلاتی استان کردستان اعلام شده که خوشبختانه رانندگان نهایت همکاری را با پلیس داشته اند.

سرهنگ گوهری گفت: به دلیل یخبندان و سخت بودن تردد در گردنه‌ها تا اطلاع ثانوی از تردد کامیون‌های کشنده جلوگیری می‌شود و انتظار داریم رانندگان خودرو‌های سواری نیز نهایت احتیاط را در زمان تردد در این مسیر‌ها داشته باشند.

وی افزود: شب گذشته تعدادی از خودرو‌های مسافران در محور‌های مختلف مواصلاتی استان به دلیل لغزندگی جاده‌ها از حرکت بازمانده بودند که با کمک همکاران ما در پلیس راه و راهداری کمک شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز