خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقلات لیگ برتر؛

زنوزی، تراکتور و ماشین‌سازی بازنده‌های بزرگ/ بمب‌های تراکتور منفجر نشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۴۳

نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال درحالی به پایان رسید که دو نماینده دیار آذربایجان در جذب بازیکنان مورد نیاز خود ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال کشور رسما بسته شد و بدین‌ترتیب باشگاه‌ها از این به بعد فقط با بازیکنان آزاد می‌توانند قرارداد امضاء کنند. 

بی‌گمان تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی بازنده بزرگ این پنجره نقل‌وانتقالاتی به شمار می‌روند، جایی که خروجی‌های این دو تیم روی ورودی‌های‌شان را سیاه کرد!

تراکتور با یک ورودی و 3 خروجی که احتمالا این رقم با جدایی مازولای برزیلی به عدد 4 افزایش خواهد یافت و ماشین‌سازی نیز بدون ورودی و 2 خروجی به کارشان در این پنجره خاتمه دادند.

در این میان سئوالی که در اذهان هواداران فوتبال آذربایجان شکل می‌گیرد راجع به وعده‌های محمدرضا زنوزی مالک ثروتمند این دو باشگاه ریشه‌دار است.

زنوزی در زمان خرید باشگاه تراکتور وعده تشکیل تیم کهکشانی را داد و تا نیم‌فصل فصل جاری نیز انصافاً در جامه عمل پوشاندن به این وعده با جذب ستارگان داخلی و خارجی و ترکاندن بمب‌ کم نگذاشت اما حالا ورق کاملا برگشته است.

تراکتور در این پنجره بی‌سابقه‌ترین نقل‌وانتقالات زمستانی خود را از زمان بازگشت به لیگ برتر پشتِ‌سر گذاشت و درحال حاضر امیدها برای تقویت این تیم در راه قهرمانی فقط به بازیکنان آزاد فیفا خلاصه می‌شود.

این درحالی است که ماشین‌سازی نیز که زیر چتر حمایتی این سرمایه‌دار متمول قرار دارد با پنجره بسته روبرو بود و وضعیت مالی این تیم به حدی افتضاح بود که ستارگانش را هم به حراج گذاشت.

ماشین‌سازان که در پی شکایت شیمبا و با حکم فیفا از فعالیت در سه پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده‌اند با وجود اینکه یک وکیل بین‌المللی نیز استخدام کردند اما فعلا از رفع این مشکل خود عاجز مانده‌اند.

موضوع دیگری که در این روزها به سئوالی بزرگ در ذهن هواداران تیم تراکتور تبدیل شده، قراردادهای سفت و سختی است که مسئولان این باشگاه از زمان زمامداری زنوزی از آن می‌گفتند و می‌گویند.

تراکتوری‌ها ادعا دارند که آنتونی استوکس همچنان بازیکن این تیم محسوب می‌شود اما این بازیکن به راحتی قراردادش را زیر پا گذاشت و به تیم ترکیه‌ای پیوست و الان نیز در راه حضور در پرسپولیس قرار دارد.

بدیهی است که در آستانه دیدار حساس پرسپولیس و تراکتور در آغاز نیم‌فصل دوم، انتقال استوکس به پرسپولیس نه تنها شکستی بزرگ برای تراکتور خواهد بود، بلکه پنجره اعتمادی که بین هواداران و مسئولان این باشگاه وجود دارد را نیز خواهد بست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز