خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبارجنوب به ایلنا خبرداد:

بیش از 400 روستا درگیر سیل هستند / تمامی خانه‌های کپری و خشتی ویران شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۱۹

فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اینکه در سیل اخیر بیش از 400 روستا درگیر سیل شدند، گفت: تمامی خانه‌های کپری و خشتی ویران شدند و نیاز به بازسازی دارند.

محمود قانعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد آخرین وضعیت سیل‌زدگان شهرستان رودبارجنوب، اظهار داشت: راه‌های مواصلاتی روستاها را به صورت موقت بازگشایی شده و تردد در این مسیرها در جریان است.

وی گفت: رودخانه‌های فصلی که باعث سیلاب در منطقه شده اند توسط دستگاه های اجرایی در حال مهار هستند. همچنین میزان خسارات وارد شده به زیرساخت های شهری و روستایی در حال برآورد است.

فرماندار رودبارجنوب عنوان کرد: بخشی از مناطق سیل زده را هلال احمر امدادرسانی کرده و نیروهای امدادی همچنان در حال خدمات دهی به مردم سیل زده هستند.

قانعی فرد بیان کرد: در حوزه کشاورزی و راه ها بیشترین خسارت را داشته ایم. همچنین منازل خشتی و گلی و کپری تخریب شده اند که نیاز به خانه های جایگزین دارند.

وی گفت: 61 روستای رودبارجنوب درگیر سیل اخیر درگیر بودند و کاملا راه‌های مواصلاتی‌شان از بین رفته است و بیش از 400 روستا در سیل اخیر دچار آبگرفتگی شدند که توانستیم آنها را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز