خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر کشور از پروژه میدان میوه و تره بار آستانه‌اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۶۲۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از پروژه میدان میوه و تره بار شهرستان آستانه‌اشرفیه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه،بابک دین‌پرست صبح امروز -سه‌شنبه 24 دی ماه-  از مجموعه میدان میوه و تره بار شهرستان آستانه‌اشرفیه بازدید و در نشستی روند تسهیل بهره‌برداری از این پروژه را بررسی کرد.

وی در این نشست به مصوبات حمایتی جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا پیرامون حمایت از رونق تولید اشاره و تصریح کرد: در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم باید همت جدی برای جلوگیری از ایجاد خلل در روند تولید و اشتغال، وجود داشته باشد.

برای اجرای این پروژه اعم از احداث، محوطه‌سازی و تجهیزات، تاکنون ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

با راه اندازی کامل این میدان میوه و تره بار برای ۳۸۵ نفر به صورت مستقیم و سه هزار نفر غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.

این میدان میوه و تره بار در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و با زیربنای پنج هزار و ۶۶۳ متر مربع با هدف حمایت از تولید کشاورزی و مصرف کننده با ۴۶ واحد تجاری احداث شده است .

بر اساس پیش بینی ها این مجموعه حدود ۳۴ درصد حجم میوه و تره بار مورد نیاز شرق استان را تامین و فاز دوم احداث پایانه صادراتی و بسته‌بندی را نیز دنبال می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و ضمن حضور  در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز