خبرگزاری کار ایران

صادقین مطرح کرد:

بیمه اجتماعی برطرف کننده دغدغه های مالی/ افزایش عزت نفس مردم با بیمه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۵۱۸

بخشدار مرکزی خور و بیابانک گفت: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کار مقدسی است که نباید از آن غافل بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمود صادقین در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان خورو بیابانک اظهار داشت: این بیمه سبب می شود هیچ کشاورز، روستایی و عشایری برای تامین نیاز های مالی اش، دستش را جلوی کسی دراز کند.

وی ادامه داد: بیمه اجتماعی سبب عزت نفس شهروندان به ویژه سالمندان عزیز می شود. این بیمه جمعیت مستحق و نیازمند منطقه کویری خور و بیابانک را تحت پوشش قرار می دهد که کار پسندیده ای است.

بخشدار خور و بیابانک با اشاره به اینکه بیمه اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی است، تصریح کرد: در خیلی از روستاهای اطراف خور و بیابانک به سختی امرار معاش می کنند و نیازمند همسو سازی کشاورزان با بیمه اجتماعی هستیم تا بخشی از دغدغه های این مردم برطرف شود.

وی اضافه کرد: ما با نیروی کمی در سطح دهیاری ها مواجه هستیم و امیدواریم در زمان تقسیم کار کارگزار بیمه مشخص باشد تا ما با وجود کمبود نیروی کار دچار مشکل نشویم.

صادقین افزود: لازم است در مکان مشخصی دفتر بیمه اجتماعی دایر شود و نیروی کارگزار و هزینه های آن نیز مشخص شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اصفهان گفت: خورو بیابانک از نظر سطح پوشش در زمره شهرستان های متوسط رو به بالا است و جمعیت خوبی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عماد استکی در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان خورو بیابانک اظهار داشت: نزدیک به نیمی از روستاهای خور و بیابانک خالی از سکنه شده است، در حالیکه امیدواریم با بیمه اجتماعی زمینه کاری خوبی در این شهرتان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: تشکیل این جلسات حاصل تفاهم نامه بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مبنی بر تشکیل ستاد توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز