خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

امدادرسانی ضعیف به مناطق سیل زده / مردم از ترس غرق شدن به بالای درخت و پشت بام‌ها پناه برده اند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۲۳۴

مسئول کمیسیون گردشگری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت نامناسب امدادرسانی به مناطق سیل زده استان، گفت: مردم محلی با قایق به مردم سیل زده امدادرسانی می کنند.

ادریس حسن پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امدادرسانی و امکانات به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان بسیار ضعیف است و مردم از ترس غرق شدن به پشت بام خانه ها و درختان پناه برده اند.

وی گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی استان 3 فروند بالگرد جوابگوی امدادرسانی به مناطق سیل زده نیست و برای امدادرسانی به بالگردهای بیشتری نیاز است.

مسئول کمیسیون گردشگری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مناطق دشتیاری و زرآباد تعدادی مفقود شده بودند که خوشبختانه امروز پیدا شدند و همچنین مفقود شدن یک کودک گزارش شده بود که وی نیز در کنار رودخانه دشتیاری پیدا شد.

حسن پور اضافه کرد: بیشتر روستاهای کنار رودخانه ها بین 2 تا 8 متر زیر آب رفته اند و راه های دسترسی جاده ای مسدود است و امدادرسانی ها باید از طریق بالگرد انجام شود. مردم محلی با قایق در حال امدادرسانی به این مناطق هستند.

وی بیان کرد: هنوز از وضعیت تعدادی از روستاها که در محاصره آب هستند کاملا بی خبریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز