خبرگزاری کار ایران

مصفا به ایلنا خبرداد:

مسدود بودن راه‌های روستایی 5 شهرستان سیستان و بلوچستان/ بیشترین خسارت‌ها در چابهار، دلگان، کنارک و فنوج

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۰۹۷

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: راه‌های روستایی 5 شهرستان سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب هنوز مسدود هستند.

حسن مصفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین وضعیت سیل در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: راه‌های مواصلاتی بسیاری از روستاهای شهرستان های دلگان، کنارک، چابهار، فنوج و قصرقند این استان همچنان بر اثر سیل و آبگرفتگی مسدود هستند.

وی ادامه داد: تاکنون 267 خانوار سیل زده توسط نیروهای امدادی اسکان موقت یافتند و 252 دستگاه چادر و هزار و 850 تخته پتو و سبد غذایی بین این افراد توزیع شده است.

مصفا ادامه داد: مناطق روستایی چابهار که بیشترین مشکل را در سیلاب دارند و راه دسترسی زمینی به آنها وجود ندارد از طریق چند فروند چرخ‌بال امروز امداد رسانی خواهند شد.

وی عنوان کرد: به محض فروکش کردن سیلاب نبروهای امدادی به مناطق سیل زده اعزام و میزان خسارت ها را برآورد خواهند کرد.

مصفا گفت: تعدادی منازل نیز دچار آبگرفتی و تخریب شده اند که میزان خسارت ها بعد از باز شدن جاده ها مشخص می شود. اغلب تخریب ها در شهرستان های چابهار، دلگان، کنارک و فنوج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز