خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد خبر داد:

تایید صلاحیت ۲۶۰ داوطلب انتخابات مجلس در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۹۹۰

معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: از مجموع 536 نفرداوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، 49 درصد به تعداد 260 نفر از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تایید و 21 درصد به تعداد 115 نفر رد صلاحیت شده اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید محمدرضا هاشمی در این خصوص افزود: از مجموع داوطلبان تعداد 137 نفر (26درصد) عدم احراز صلاحیت شدند و 17 نفر (3 درصد) نیز انصراف داده اند.

رئیس‌هیات اجرایی انتخابات شهرستان مشهد ادامه داد: همچنین تعداد 7 نفر از داوطلبانی که در هیات اجرایی رد شده بودند، اعتراض نکرده اند.

فرماندار مشهد در خصوص آن دسته از افرادی که صلاحیت آنان مورد تایید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات قرار نگرفته است، افزود: این داوطلبان می‌توانند جهت ارائه شکایات خود ظرف مدت 5 روز از تاریخ 22 دی ماه 1398 الی 26 دی ماه 1398 به دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استانداری و یا به دفتر مرکزی شورای نگهبان مراجعه کنند.

گفتنی است، در مجموع 1114 نفر داوطلب در استان در انتخابات ثبت نام کرده‌اند که 48 نفر در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شدند و 26 نفر قبل از آغاز بررسی صلاحیت ها توسط هیات نظارت انصراف داده اند.

از مجموع داوطلبان باقی مانده، 273 نفر رد صلاحیت، 284 نفر عدم احراز صلاحیت و 497 نفر تایید صلاحیت شده اند.

در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه از 35 داوطلب 17 نفر ، در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد از 32 داوطلب 17 نفر، در حوزه انتخابیه درگز از 39 داوطلب 13 نفر ، در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج از 36 داوطلب 16 نفر تایید صلاحیت شده اند.

همچنین در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه از 41 داوطلب 22 نفر ، در حوزه انتخابیه چناران از 49 داوطلب 21 نفر ، در حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد از 74 داوطلب 18 نفر  صلاحیتشان تایید شده است .

در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان از 26 داوطلب 11 نفر ، در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه از 80 داوطلب 41 نفر ، در حوزه انتخابیه سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن از 76 داوطلب 35 نفر و در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار از 52 داوطلب 26 نفر تایید صلاحیت شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز