خبرگزاری کار ایران

فرمانداری بوشهر خبر داد ؛

اعلام اسامی داوطلبان رد صلاحیت شده مجلس در استان بوشهر/ سعادت و خدری تـأیید نشدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۸۸۰

فرمانداری‌های استان بوشهر، اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر،  اسامی داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات آینده مجلس،اعلام شد.

بر اساس این لیست، در حوزه جنوب استان (کنگان، دیر، جم و عسلویه) 13 کاندیدای تایید صلاحیت شده که در این بین نام سکینه الماسی، نماینده کنونی حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، شیخ موسی احمدی، عسکر جلالیان، محمد روشن، خاتون بحرانی، امین دوراهکی، فرهاد اسدی، کریم اکبری اقدم، سیدابوالحسن موسوی، سیدمهدی موسوی و عبدالستار عبدی، سیدعطالله علوی و عباس رضوی به چشم می‌خورد.

از رد صلاحیت شدگان سرشناس در این حوزه نیز می‌توان به حسین بردستانی، حسین سلامی، محمد کارگر و ابراهیم مومنی اشاره کرد.

در حوزه دشتی و تنگستان، چهره‌های سرشناس مانند دولاح، پورفاطمی، زینبی و افراشته تایید صلاحیت نشده و در میان چهره‌های مطرح غلامحسین کرمی تایید شده است.  از دیگر افراد تایید شده می‌توان به زینب دولاح،  نورالله جمالی و ماشالله قطب‌الدین اشاره کرد.

در حوزه دشتستان نیز، صلاحیت محمدباقر سعادت، نماینده کنونی این شهرستان احراز نشده و همچنین از رد صلاحیت‌شدگان سرشناس می‌توان به علی احمدزاده، جوانشیر کدخداپور، محمدرضا دهقان‌فرد، حسن اسماعیلی، امان‌الله شبانکاره، سید مهدی موسوی‌نژاد، مهدی یوسفی و پیام برازجانی اشاره کرد.

در این حوزه محسن بنافی، فاطمه باصولی، ابراهیم رضایی، اصغر صفرپور، غلامرضا مختاری، سیدحسین جعفری تایید صلاحیت شده‌اند.

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم؛ عبدالحمید خدری، نماینده کنونی این شهرستان، بهرام نکیسا، ناصر کرمی، شکرالله عطارزاده و مسعود شیرافکن رد صلاحیت شده‌اند.

از تأیید شدگان این حوزه، می‌توان به غلامرضا هوایی، غلامعلی میگلی‌نژاد، عبدالکریم جمیری و افراز بهزاد زاده اشاره کرد.

همچنین با توجه به اطلاعیه شماره ۳ شورای نگهبان در رابطه با اعتراض به افرادی که صلاحیت‌شان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید قرار نگرفته، آن دسته از داوطلبان می‌توانند بر اساس تبصره‌ ۲، ۳ و ۴ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی آن، برای ارائه شکایت خود ظرف مدت ۵ روز از تاریخ ۹۸/۱۰/۲۲ الی ۹۸/۱۰/۲۶ از ساعت ۸ الی ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مربوطه و یا در تهران به نشانی بزرگراه بسیج، بلوار هجرت، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی مراجعه کرده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت کنند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز