خبرگزاری کار ایران

فرماندار قم در گفت وگو با ایلنا:

۷۴ آقا و ۵ خانم در انتخابات قم تأیید صلاحیت شدند/ ۱۱۵ نفر باقیمانده تا پنجشنبه حق شکایت دارند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۸۴۴

فرماندار قم با تأیید خبر ایلنا مبنی بر تأیید صلاحیت ۷۹ کاندیدای انتخابات مجلس قم توسط هیئت نظارت، گفت: همه ۱۱۵ داوطلبی که رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده اند، تا پنجشنبه هفته جاری حق شکایت دارند.

مرتضی حیدری فرماندار قم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به پایان بررسی صلاحیت ها توسط هیئت نظارت شورای نگهبان در استان قم، اظهار داشت: بر اساس اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها توسط هیئت محترم نظارت، تا امروز، ۷۹ نفر تأیید صلاحیت شدند و ۱۱۵ نفر هم مشمول سه گزینه رد صلاحیت، عدم احراز صلاحیت و یا عدم شکایت از هیئت اجرایی بابت رد صلاحیت هستند و ۷ نفر هم انصراف دهنده بودند.

فرماندار قم در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه از میان ۷۹ نفری که برای کاندیداتوری در انتخابات قم تأیید صلاحیت شدند، چند نفر آقا و چند نفر خانم وجود دارند؟ گفت: از میان این ۷۹ نفر، ۵ نفر خانم و ۷۴ نفر آقا هستند.

حیدری اضافه کرد: بر اساس تبصره ۲، ۳ و ۴ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی داوطلبان، افراد رد صلاحیت شده و عدم احراز صلاحیت شده، می‌توانند برای ثبت شکایت خود از امروز یعنی ۲۲ دی ۹۸ لغایت پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸، همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶، برای تقدیم اعتراض خودشان، به هیئت نظارت استان واقع در فرمانداری قم مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز