خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل ماشین سازی اراک:

طرح مجتمع پتروشیمی سیراف را می سازیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۸۳۲

در چارچوب دومین میز ساخت داخل صنعت پتروشیمی، تجهیزات سیراف انرژی توسط ماشین سازی اراک ساخته می شود.

به گزارش ایلنا از اراک، جعفر صفری مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک در گفت‌وگو با ایلنا درباره  وضعیت فعلی این واحد صنعتی گفت: ماشین‌سازی اراک، کارخانه‌ای با قدمت بالای ۵۱ سال  ساخت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، سیمان و فولاد را در برنامه کار خود دارد و خوشبختانه تا به امروز در ساخت ۸ پالایشگاه کشور نقش اساسی داشته است.

وی گفت: ماشین‌سازی اراک در ۱۹ فاز  عسلویه حضور فعال داشته و در فاز ۱۴ نیز موفق شد حدود ۲۷۴ میلیون یورو قرارداد را به امضا برساند و با این کار توانسته در میان ۱۴ کنسرسیومی که در عسلویه حضور داشته‌اند، رتبه اول را کسب کند.

جعفر صفری تصریح کرد: این شرکت در قراردادهایی که داشته از نظر زمان و کیفیت مورد رضایت کارفرما بوده است و در حال حاضر کارفرمایان به این یقین رسیده‌اند که شرکت ماشین‌سازی اراک چه از نظر کیفیت و چه از نظر زمان تولید، توانایی بالایی دارد و جزو اولین‌ها است.

وی عنوان کرد: شرکت ماشین سازی اراک تاکنون با بیش از ۶۰ پالایشگاه و پتروشیمی که در کشور در حال فعالیت هستند همکاری کرده است.

صفری افزود: کیفیت عالی و مهارت درون ماشین‌سازی اراک قابل توجه است و پروژه epc این شرکت در ماهشهر از پروژه‌های موفقیت‌آمیز ما بوده است، همچنین در ساخت و تجهیز پتروشیمی پارس، گچساران، کنگان، کاویان و شازند مشارکت و رزومه خوبی داشتیم.

او تصریح کرد: در چارچوب دومین میز ساخت داخل صنعت پتروشیمی، می‌خواهیم تجهیزات سیراف انرژی را بسازیم و در این زمینه ظرفیت‌های قابل توجه داریم.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک عنوان کرد: بیش از ۵ هزار تن تجهیزات را که ۲ هزار تن آن راکتور است در چارچوب این قرارداد برای سیراف انرژی می‌سازیم، همچنین از ظرفیت‌های علمی در اجرای این قرارداد استفاده می‌کنیم و در زمان مورد نظر با کیفیت به پایان می‌بریم که این مهم با هدف استمرار سفارش‌های داخلی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز