خبرگزاری کار ایران

فرماندار ریگان به ایلنا خبرداد:

مسدود شدن راههای ارتباطی 80 روستا در ریگان/ تعطیلی برخی مدارس به دلیل ناایمن بودن

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۶۲

فرماندار ریگان از مسدود شدن راه‌های ارتباطی 80 روستا در این شهرستان براثر بارندگی های شدید خبرداد.

امین باقری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: راه‌های ارتباطی 80 روستای ریگان براثر بارندگی‌های شدید مسدود شده بود همچنین برق 30 روستا نیز قطع شده بود.

وی افزود: برق 30 روستا هم اکنون وصل شده و هیچ‌گونه مشکلی ندارند و از 80 روستایی که راه‌های ارتباطی‌شان قطع شده بود راههای 33 روستا توسط عوامل راهداری بازگشایی شده‌اند.

فرماندار ریگان ادامه داد: 47 روستای مناطق عشایری هنوز راه‌های ارتباطی‌شان مسدود است و منتظریم که شرایط جوی مساعد شود که بتوانیم این مسیر‌ها را نیز بازگشایی کنیم.

باقری اضافه کرد: سقف‌های داخل کلاس‌های یک مدرسه در روستای رحمت‌آباد ریگان نیز براثر همین بارندگی های شدید ریزش کرده که احتمالا به دلیل مشکل ایزوگام سقف مدرسه این اتفاق افتاده است. همچنین به دلیل ناایمن بودن چندین مدرسه در منطقه امروز مدارس را تعطیل اعلام کرده ایم. روز گذشته نیز به دلیل جاری شدن سیلاب تمامی مدارس شهری و روستایی ریگان تعطیل اعلام شد.

وی از خسارت سیلاب به مزارع کشاورزی خبر داد و گفت : کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

باقری از آمادگی هلال احمر راهداری پلیس راه ومراکز امدادی جهت امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان ریگان خبر داد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز