خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

مردم متحد و منسجم نماینده اصلح خود را انتخاب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۴۲۳

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان تایباد گفت: با توجه به مسائل پیش آمده مردم با دید بازتر و متحد و منسجم نماینده اصلح خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند.

مهدی حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: از آنجا که دشمن جواب موشک ایران و این خفت و خاری که با این حمله غافلگیرانه متحمل شده است را به هر روشی به ویژه جنگ نرم خواهد داد مردم ایران باید بیشتر مراقب سوء استفاده‌ها باشند.

رئیس انجمن خبرنگاران تایباد مطرح کرد: تبلیغات درست و به دور از جوسازی‌های سیاسی، افکار عمومی را برای انتخاب فرد صالح و برتر آماده می‌کند، بی‌شک تمام کسانی که به عنوان کاندید در مجلس نام نویسی کرده‌اند افرادی شایسته هستند اما رای مردم به کسی است که بیشتر دغدغه توسعه و پیشرفت منطقه را دارد از این رو تبلیغات منفی راجع به رقبا کاری بسیار ناشایست به شمار می‌رود.

حسین زاده با تاکید به نقش خبرنگاران در انتخابات سالم بیان کرد: اصحاب رسانه با انتشار اخبار درست و به روز نقش بسزایی در برگزاری انتخابات سالم دارند، صاحبان قلم و دوربین با جلوگیری از شایعات و انعکاس آن در فضای مجازی می‌توانند در اجرای انتخاباتی شایسته تاثیرگذار باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز