خبرگزاری کار ایران

به دلیل بارش شدید برف؛

ستاد مدیریت بحران شهرستان تربت حیدریه به حالت آماده‌باش درآمد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۴۱۲

فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه با اشاره به بارش شدید برف در منطقه از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران خبر داد.

علی رستمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه، با اشاره به بارش شدید برف در شهرستان اظهار داشت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان، تمام دستگاه‌های خدماتی، امدادی و انتظامی شهرستان به‌صورت کامل در آماده‌باش هستند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به تعطیلی امروز مدارس و احتمالا در روزهای آینده به علت بارش برف و برودت هوا بیان داشت : به‌دلیل فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما تا دوشنبه، شهروندان و مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

فرماندار تربت حیدریه همچنین با اشاره به عملیات نمک‌پاشی و برف زدایی در سطح جاده‌ها افزود: در حال حاضر همه راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان باز است و تردد جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران حتماً دقت لازم را در انتخاب مسیر داشته باشند و ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه، حین عبور از محورهای کوهستانی به‌ویژه در گردنه های خماری و سبز احتیاط کنند.

وی ضمن تشکر از اقدامات سریع و به موقع ستاد مدیریت بحران شهرستان در اسکان و هدایت مسافران در شب گذشته؛ اعلام داشت:جمعه شب با هماهنگی های به عمل امده در پی بارش و کولاک شدید برف ،حدود ۳هزار نفر در مدارس، مساجد، سالن های ورزشی شهر رباط سنگ و بیش از یک هزار نفر در محل های اسکان اضطراری داخل شهر تربت حیدریه اسکان یافتند.

رستمی بیان داشت: شب گذشته با توجه به حجم مسافران در محدوده جلگه رخ، علاوه بر کمک های امدادی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه یک تیم از این جمعیت از مرکز استان همراه با امکاناتی همچون پتو و مواد غذایی به تربت حیدریه اعزام شدند و در مجموع بیش از ۱۴۵۰ تخته پتو و مواد غذایی بین مسافران توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز