خبرگزاری کار ایران

در نشستی مطرح شد؛

استفاده توان نرم افزاری و سخت افزاری مشترک در دانشگاه های نسل سوم و چهارم

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۳۳۸

در نشست هم اندیشی هیات رئیسه دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز، مسئولان این نهاد آموزشی بر استفاده مشترک از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در راستای نیل به دانشگاه های نسل سوم و چهارم هم پیمان شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست دانشگاه با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س )، شهادت سردار قاسم سلیمانی ، جانباختن هموطنان‌مان در کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری به مقصد اوکراین، وحدت دانشگاه‌ها در مسیر تحقق اهداف کاربردی را تلاش در راستای دستیابی به اهداف خواند.

وی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه شیراز را مجموعه‌ای یکپارچه خواند و تاکید کرد: این مجموعه بستر تولید علم، آموزش و خدمت به مردم است.

مهرزاد لطفی استفاده مشترک از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را تلاش در راستای نیل به هدف دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم خواند و گفت: لازم است با ایجاد دبیرخانه‌ای برای پیگیری شیوه نامه‌های مرتبط بین دو دانشگاه و برگزاری نشست‌های فصلی، برای عملیاتی کردن تفاهم نامه‌های بین دو دانشگاه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تولید ثروت و فعالیت‌های فن آورانه از دانشگاه‌های مادر انجام شود، افزود: زیرا دانشگاه‌های مادر الگوی دیگر دانشگاه‌ها هستند و با اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه های مختلف نظیر اشتراک امکانات آموزشی، درمانی، پژوهشی و دانشجویی می توان به یک هدف مشترک و نتایج مطلوب رسید.

رئیس دانشگاه شیراز نیز در این نشست گفت: هر دو دانشگاه باید با هم تعامل داشته باشند، زیرا رشته‌های علمی دانشگاه ها از هم جداشدنی نیست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دانشگاه های بزرگ کشور است که در سطح بین الملل نیز می درخشد و این موضوع نشان‌دهنده تلاش و درایت مسوولان این دانشگاه است.

حمید نادگران ابراز امیدواری کرد تا با تعامل اعضای هیات علمی رشته های مشترک مهندسی و علوم پزشکی و اجرایی شدن تفاهم نامه ها، زمینه ای برای ایجاد انگیزه و ارتقای سطح علمی دانشجویان فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز