خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان محلات خبرداد:

مرگ خاموش پیرمرد محلاتی

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۳۰۰

پیرمرد ۷۰ ساله در شهر محلات به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا از اراک، سرهنگ عباس محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان محلات از فوت پیرمرد ۷۰ ساله به علت گازگرفتگی در شهر محلات خبر داد.

رضایی افزود: صبح امروز با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی پیرمردی حدود ۷۰ ساله در یکی از محله‌های شهر، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون واحد‌های امدادی در صحنه حضور دارند و علت دقیق این سانحه در دست بررسی است و بررسی‌های مقدماتی نشان از مرگ این شهروند به علت گاز گرفتگی را دارد.

بی توجه بودن به هشدار‌های کار شناسان ایمنی موجب شده تا استان مرکزی در رتبه‌های اول مرگ و میر‌ها بر اثر گاز گرفتگی قرار گیرد.

توجه به هشدار‌های کارشناسان ایمنی می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش این گونه مرگ و میر دلخراش و تاسف برانگیز داشته باشد.

بررسی اتصالات و بست‌های مربوط به لوله‌ها و شیلنگ‌های گاز، آزمایش نشت گاز با کف و اسفنج، دقت به اینکه آیا شعله وسیله گاز سوز آبی می‌سوزد یا خیر از جمله روش‌هایی است که می‌تواند در جلوگیری از گاز گرفتگی کمک کند.

همچنین نصب و کنترل صحیح دودکش‌های بخاری وسایل گاز سوز که جریان گاز منواکسیدکربن را از خود عبور می‌دهد تاحدود بسیاری از میزان خطر گاز گرفتگی جلو گیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز