خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

"کرمانشاه 2020" باید به یک رویداد ملی و بین المللی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۹۶

استاندار کرمانشاه گفت: تشکیل شورای سیاست‌گذاری کرمانشاه ۲۰۲۰ یک اتفاق خوب است که باعث مدیریت بهتر این رویداد بزرگ و بین المللی می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: طی یک سال اخیر برنامه‌ریزی‌های خوبی از سوی میراث فرهنگی استان در مورد کرمانشاه ۲۰۲۰ انجام شده و در حوزه عمرانی نیز برای فراهم کردن زیرساخت‌های این حوزه کارهای زیادی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در گام بعدی باید تلاش کرد به این رویداد یک بعد فرااستانی و ملی ببخشیم و مسائل و مباحث این رویداد مهم را در سطح وزارت‌خانه‌ها دنبال کنیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود لزوم اهمیت پرداختن به مسائل و آسیب‌های اجتماعی توسط دستگاه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: در زیر پوست شهر و به ویژه مناطق حاشیه نشین مسائل و مشکلاتی هست که باید بسیار جدی گرفته شوند.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در صورت عدم توجه لازم ، این گسل‌های اجتماعی در مواقع مختلف فعال شده و تبدیل به بحران می‌شوند.

بازوند اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف باید پرداختن به آسیب های اجتماعی را در اولویت‌های پژوهشی خویش قرار دهند.

وی همچنین عنوان کرد: انتقال ضایعات فروشی‌ها به بیرون شهر کرمانشاه یک تصمیم خوب است اما پیش از اجرای آن باید با انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی بسترهای لازم را برای آن مهیا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز