خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی همدان:

عامل اسیدپاشی به دختران همدانی بیماری روحی و روانی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۸۴

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی همدان گفت: عامل اسیدپاشی به دختران همدانی بیماری روحی و روانی دارد.

به گزارش ایلنا،حسین بشری با اشاره به دستگیری فردی متهم به اسیدپاشی، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته و ادعای متهم، اختلال اعصاب و روان عامل اصلی اسیدپاشی بوده است.

حسین بشری: این فرد به علت بیماری اعصاب و روان دارو مصرف می‌کند و در صورت صلاحدید مقام قضایی، برای بررسی میزان ناراحتی روانی، پرونده تحویل پزشکی قانونی همدان می شود.

وی ادامه داد: متهم حدود هشت سال پیش از همسر خود جدا شده و گویا این موضوع نیز در ناراحتی اعصاب و روان این فرد تاثیر داشته است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان یادآوری کرد: متهم حدود ۳۵ ساله با تهیه اسید و ریختن آن داخل سرنگ اقدام به پخش اسید به پشت لباس دختران می کرد.

بشری بیان کرد: تاکنون متهم به سه فقره اسید پاشی اعتراف کرده و در بازجویی از منزل وی نیز آلات و ادوات جرم کشف شده است.

وی اضافه کرد: در ۲ فقره اسیدپاشی هیچگونه آسیبی به افراد وارد نشده و تنها در یک مورد آسیب سطحی رخ داده است.

بشری اظهار داشت: اسید پاشی با سه انگیزه انتقام جویی فردی، مسائل سیاسی و بروز ناراحتی‌های روحی و روانی صورت می‌گیرد و برخی افراد به علت بیمارهای روحی، اختیار کنترل رفتار خود را از دست داده و اقدام به این تخلف می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز