خبرگزاری کار ایران

ضرورت ایجاد هم افزایی بین دستگاه های انتظامی برای برگزاری انتخاباتی سالم

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۳۷

مسئول کمیته امنیت ستاد انتخابات استان گیلان بر لزوم ایجاد هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخاباتی سالم تأکید کرد و گفت: تمهیدات لازم امنیتی برگزاری انتخابات، اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، ابراهیم چراغی در جلسه ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برقراری امنیت کامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اندیشیده شده، اظهار داشت: در همه فرمانداری‌های استان کمیته‌های امنیت انتخابات تشکیل شده و همه موضوعات با جدیت رصد می شود.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری به وجود فضای همدلی، همراهی و هم افزایی بین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخاباتی سالم در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه از حیث امنیتی در سطح استان آرامش خوبی وجود دارد و در روند برگزاری انتخابات تاکنون مشکل خاصی مشاهده نشده است.
 
چراغی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته ، شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی نسبت به دوره های گذشته در استان باشیم.
 
استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است. انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز