خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد:

بارش برف راه ارتباطی ۱۵۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۱۸۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش برف راه ارتباطی ۱۵۰ روستای این استان را مسدود کرد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نصیری در این باره گفت: جاده ارتباطی ۱۵۰ روستای استان بعلت بارش برف مسدود شده است، این راه‌ها خاکی و شوسه هستند.

وی افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به وجود گردنه‌های برف‌گیر و ریزش برف در استان، استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

نصیری با بیان اینکه تردد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است، تصریح کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌ها و ادامه بارش برف و باران، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی ادامه داد: رانندگان همچنین پیش از حرکت، سیستم گرمایشی خودرو را بررسی کنند و خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون بارش برف در مسیرهای، "یاسوج-سپیدار"، "یاسوج – چرام"، "یاسوج به سی سخت" و یاسوج- بابامیدان"، " یاسوج- سمیرم"، "یاسوج- اقلید"، "یاسوج- مارگون" و "یاسوج- لوداب" ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز