خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

رفع تصرف 30 هکتار از اراضی ملی در هشت‌بندی میناب

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۱۷۱

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف 30 هکتار از اراضی ملی شهر هشتبندی از توابع میناب خبر داد.

 به گزارش ایلنا از هرمزگان،علی صالحی اظهار کرد: در راستای احقاق حقوق عامه و به استناد تبصره 1 ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور، زمینی به مساحت سیصد هزار مترمربع در شهر هشتبندی میناب به دستور مرجع قضایی و با حضور دادستان میناب در محل، رفع تصرف شد.

وی ارزش ریالی اراضی باز پس‌گیری شده را یکهزار و 691 میلیون ریال عنوان کرد.

صالحی افزود : پرونده هایی که در ارتباط با تخلفات و تصرفات عدوانی به اراضی ملی و دولتی طی سالهای گذشته در مراجع قضایی تشکیل و مطرح شده با جدیت و سرعت رسیدگی خواهد شد و این موضوع در دستورکار دستگاه قضایی استان قرار دارد .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی، یادآور شد: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند.

 این مقام قضایی خاطر نشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان را فراهم می ‌کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

شهر هشتبندی در ۶۵ کیلومتری میناب واقع گردیده و با استان کرمان از طریق شهرستان منوجان هم‌مرز است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز