خبرگزاری کار ایران

با ۱۳۸.۵ میلیمتر ؛

قشم صدرنشین شهرهای پربارش استان هرمزگان شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۹۹۹

سرپرست اداره هواشناسی شهرستان قشم با اعلام اینکه از شب گذشته تاکنون 138.5 میلیمتر باران در شهر قشم باریده است، از این شهربه عنوان صدرنشین شهرهای پربارش استان هرمزگان نام برد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، محمد کاملی با اعلام این خبر بیان کرد: این حجم بارش در قشم در حالی صورت گرفته که میانگین بارش در این جزیره ۱۲۰ میلیمتر محاسبه شده است.

وی از تداوم رگبار و بارش باران همراه با رعد و برق تا ظهر فردا خبر داد و گفت: بعد از خروج سامانه بارشی در ظهر فردا، وزش باد شدید همراه با تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

به گفته کاملی، به دلیل وزش بادهای شدید، تردد دریایی تا روز یک شنبه ناامن بوده و احتمال تعطیلی اسکله‌ها در تمامی مناطق خلیج فارس وجود دارد.

سرپرست اداره هواشناسی شهرستان قشم ادامه داد: از ابتدای امسال تا ساعت 21 امشب جمعه 20 دی ماه، 459.8 میلیمتر بارش در شهر قشم به ثبت رسیده است.

کاملی در پایان اظهار کرد: سال 98 با ۴۵۹.۸ میلیمتر باران تا این ساعت، پر بارش ترین سال جزیره و سال 90 با 14.2 میلیمتر کم بارش ترین سال طی 20 سال گذشته بوده است.

گفتنی است، شهر بندرعباس با 124.5 میلیمتر به همراه شهر رودان با 71.3 میلیمتر بارش پس از شهر قشم در جایگاه دوم و سوم میزان بارندگی های استان هرمزگان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز