خبرگزاری کار ایران

هواشناسی استان اعلام کرد:

بندرعباس رکوردار بارندگی هرمزگان/ پیش‌بینی تداوم بارش‌های رگباری در استان

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۹۴۰

بنابر اعلام هواشناسی هرمزگان، امروز با توجه به تاثیر موج بارشی فعال در استان بارش‌های رگباری شدید و قابل توجه همراه با آبگرفتگی معابر پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: در مناطق دریایی استان نیز وزش تندبادهای شدید جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد و شرایط ترددهای دریایی ایمن نخواهد بود.

سی سی پور عنوان کرد: اکیدا توصیه می‌شود با توجه به شرایط جوی و دریایی خاص هرمزگان امروز از رفتن به مناطق مرتفع، ترددهای غیر ضرور جاده‌ای و رفتن به ارتفاعات خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: باتوجه به ورود سامانه بارشی شدید از اوایل شب گذشته به هرمزگان، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان و فرمانداری‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به حالت آماده باش در آمدند.

سی سی پور یادآور شد: این سامانه فعال بارشی تا شنبه در استان به ویژه مناطق شرقی فعال خواهد بود و سبب بارش‌های قابل ملاحظه‌ای خواهد شد.

وی عنوان کرد: ناپایداری جوی و دریایی استان تا اوایل هفته آینده قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود، از زمان ورود سامانه بارشی به هرمزگان در بندرعباس ۷۲.۲ میلیمتر باران باریده  است.

مجموع بارش سامانه بارشی در استان هرمزگان تا ساعت ۹:۳۰ امروز نیز قشم ۳۱.۸، رودان ۲۸.۲،سردشت بشاگرد ۲۵.۱، سیری ۲۰.۸، میناب ۱۷.۸، لاوان ۱۷.۴، قشم فرودگاه ۱۲.۴، جاسک ۸.۷، بستک ۸، کیش ۷.۴، پارسیان ۶.۹، بندرلنگه ۶.۸، بندرخمیر ۶.۳، حاجی آباد ۵.۵ و ابوموسی ۵ برحسب میلی متر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز