خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش ۲۳ تیم بحران و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۸۳۰

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از آماده‌باش ۲۳ تیم آموزش دیده و همچنین حدود ۳۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین از نیمه شب گذشته برای سپری کردن باران و طوفان پیش رو خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، مظفر آرمیده با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علیرضا صفا، مدیرکل بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان و پیش‌بینی‌های صورت گرفته از وضعیت روزهای آتی، تمهیدات لازم در مجموعه شهرداری برای سپری کردن این شرایط اندیشیده شده است.

وی افزود: از نیمه‌شب گذشته ۲۳ تیم آموزش‌دیده که هرکدام حداقل ۱۰ نفر را شامل می‌شود، به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از شناسایی نقاط آبگیر سطح شهر پیش از وقوع بارندگی خبر داد و افزود: در برخی بخش‌ها مانند سنگ‌کن که احتمال خطر بیشتری دارد، بارندگی و جاری شدن آبهای سطحی و همچنین روان‌آبهای بالادست شهر با بهره‌گیری از انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین پوشش داده می‌شود.

آرمیده ادامه داد: انواع ماشین‌آلات سنگین مانند بیل مکانیکی، لودر، مینی لودر، خاور و غیره در سطح سه منطقه به حالت آماده‌باش قرار دارند.

این مقام مسئول یادآور شد: تجهیزات مورد نیاز مانند پمپ، کف‌کش، اره برقی و سایر ملزومات مورد نیاز در اختیار گروه‌های مدیریت بحران نواحی ۱۰ گانه، مناطق و سازمان‌ها قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: طی هفته‌های اخیر بررسی وضعیت جوی‌های آب کانال‌های دفع آبهای سطحی صورت گرفته و لایروبی آنها نیز انجام شده است.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش نیز عنوان کرد:تیم‌های هرس فضای سبز نیز برای رسیدگی به شکستگی احتمالی درختان و شاخ و برگ آنها در هر سه منطقه مستقر شده و در حالت آماده باش قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز